O kwartalniku
Więcej informacji o kwartalniku
Informacje dla potencjalnych autorów
Spisy treści
są dostępne na naszych stronach
Spisy treści numerów kwartalnika „FA-art” od roku 2000 do numeru bieżącego można znaleźć także na stronach Katalogu Czasopism.pl.
Specjalny numer kwartalnika w języku niemieckim, przygotowany na Targi Książki we Frankfurcie w roku 1998 - pełne wydanie.
Numer 4 (62) 2005 kwartalnika literackiego „FA-art”.
Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: szkice, proza, poezja, recenzje, noty, felietony i Alojz Trompka prezentuje.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
Numer 1-2 (91-92) 2013 kwartalnika literackiego „FA-art”.
192 strony, format B5. Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: Relgia - rewizja (dział główny), recenzje, proza i poezja.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
Numer 4 (90) 2012 kwartalnika literackiego „FA-art”.
190 stron, format B5. Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: Widma i media / krytyka i opór (dział główny), proza, poezja i recenzje.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
Numer 3 (89) 2012 kwartalnika literackiego „FA-art”.
192 strony, format B5. Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: Postfeminizm (dział główny), szkice, proza, poezja i recenzje.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
Numer 1-2 (87-88) 2012 kwartalnika literackiego „FA-art”.
192 strony, format B5. Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: Szkice (dialogi ze Stanisłwem Brzozowskim / Dialogi ze Stefanem Szymutką), proza, poezja i recenzje.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
Numer 2-3 (60-61) 2005 kwartalnika literackiego „FA-art”.
154 strony, format A4. Cena okładkowa: 20,00 zł
W numerze: szkice, recenzje, noty, poezja, proza, felietony i Alojz Trompka prezentuje.
Zapraszamy na zakupy
- Kup kwartalnik
może zainteresuje cię też…
-
Z tekstów i przeciw tekstom
Wojciech Rusinek: Z tekstów i przeciw tekstom. Szkice o najnowszej prozie polskiej.
Wydawnictwo FA-art. Katowice 2016, ss. 134.Wydaje mi się, że ostatnie lata w polskiej prozie nie pozwalają mówić o nowych strategiach narracyjnych czy wyrazistych dominantach tematycznych, a jeśli w krytyce pojawiały się propozycje klasyfikacyjne rozpoznające wyraźne prawidłowości, to miały one w moim mniemaniu taki sam „konstrukcyjny”, życzeniowy albo perswazyjny charakter (sam ulegałem czasem takiemu złudzeniu, pisząc np. o prozie zaangażowanej), jak zaproponowana w Z tekstów i przeciw tekstom opowieść.